Faruk KARAMAN

Faruk KARAMAN

Dr. Öğr. Üyesi

Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü

Doktora: İşletme, Marmara Üniversitesi
Yüksek Lisans: İşletme, Marmara Üniversitesi
Lisans: Elektrik-Elektronik Mühendisliği, Boğaziçi Üniversitesi

Çalışma Alanları: E-ticaret, e-İş, Mobil Internet, Mobil Pazarlama, Yapay Zeka, Futurism

 

Kısa Özgeçmiş

1971 yılında Sivas-Şarkışla’da doğdu. 1987 yılında Kayseri Fen Lisesi’ni bitirerek Boğaziçi Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği Bölümü’ne girdi. Burayı 1993 yılında tamamlayarak Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme Yüksek Lisans (MBA) programına girdi. Yine aynı üniversitenin aynı bölününde doktora programına 1997 yılında girip 2001 yılında bitirdi.

CV

Web Sitesi

İletişim Bilgileri

Merkez Kampüs
Melikşah Mah. Beyşehir Cad. No:9 42080 Meram / KONYA
T: +90(332) 223 54 88
F: +90(332) 223 54 90

Seçili Yayınlar

  1. YAMAMOTO, G.T and KARAMAN F. “Business Ethics and Technology in Turkey:An Emerging Country at the Crossroad of Civilizations,” Information Technology Ethics Cultural Perspectives, Eds. Ess C. and S.Hongladarom, Hershey, USA: Idea Group Publications, (2007).
  2. YAMAMOTO, G.T and KARAMAN F. “Migrating to m-procurement in Emerging Markets: Perspectives From Turkey”, E-Procurement in Emerging Economies: Theory and Cases. Eds. A. Agrahari and A.K. Pani. Hershey, USA: Idea Group Publications, (2007).
  3. KARAMAN F. “Artificial Intelligence Enabled Search Engines (AIESE) and the Implications,” Next Generation Search Engines: Advanced Models for Information Retrieval. Eds. J.Christophe, I.Biskri, J.G.Ganascia, and M.Roux, Hershey, USA: Idea Group Publications, Information Science Reference, (2012).